Alla inlägg den 23 december 2007

Av Malin - 23 december 2007 12:31

Av Malin - 23 december 2007 12:01

I morgon är det julafton! Ska verkligen bli kul i år!! Matte är ute och fixar med 4-hjulingen som Eddie ska få. När han kommer in ska jag dammsuga och torka golven sen är allt klart!! Nä, just ja... julgranen är inte klädd än, men den står på altanen och väntar så det går nog fort!

Ikväll firar vi lilljul, precis som varje år! Min familj och en till familj. Vi har blivit några fler med åren, flickvänner, pojkvänner och barn, men stommen är den samma!

Nu ska jag dricka lite urvispad cola. Det enda jag fått i mig idag plus en mandarin. Har varit lite rasslig i magen men är på bättringsvägen! Är bara inte sugen på att äta nåt... Bådar kanske inte så bra inför kvällen och all julmat, men jag hoppas att det ska vara bra till i kväll!


Skapa flashcards