Alla inlägg den 15 december 2007

Av Malin - 15 december 2007 18:01

Jag visar bilderna som blev...


Av Malin - 15 december 2007 17:45

Vi har ätit tacos idag och jag är så mätt!! Äter alltid för mycket...

Hela dagen har vi tillbringat i soffan vid Tvn och bara myst!! Kollat på skidor av alla de slag. Lite roligare är det ju när det går bra för sverige också...

Startade dagen med en långprommis! Det är så fint ute när det är frostigt! Jag gick en timme sen skulle jag fota lite. Hann ta 2 kort tror jag sen var batteriet för svagt... Typiskt! Inte blev korten bra heller.

Matte har åkt till jobbet nu och jag har lovat Eddie chips och dip vid Tvn. Jag är inte särskilt sugen nu, men om en liten stund så går det nog i... Eller så spar jag mig och svullar chokladkaka i min ensamhet när barnen sover! Lite mammalyx har jag väll gjort mig förtjänt av idag?!? Köpte den nya Marabou med nonstop! Underbart gott!!!

Av Malin - 15 december 2007 00:10

Dessa hittade jag här

Kanske lite dåligt med storlekar kvar så här i jultider...


Ovido - Quiz & Flashcards