Alla inlägg den 2 december 2007

Av Malin - 2 december 2007 23:05

kommer nog t-shirtarna som jag har beställt. Hoppas!!! Gratis frakt var det på den här sidan tom den 30 november så jag hann precis få iväg min beställning. Bild kommer när jag fått dom!

------------------------------------------------------------------------------------------------

www.junkyard.se ska det vara...

Av Malin - 2 december 2007 22:51

Nu var det länge sen jag skrev här!

Idag är det första advent! Mysigt värre! Synd bara att vi hade dagis möte idag som vi inte kunde missa. Det blev lite stressig plus att jag hade tänkt åka till Falun på julskyltning men fick lov att ställa in det...

Ska bli kul att fira jul i år! Eddie förstår ju ännu mer nu och ser fram mot julafton. Jag har gjort en present kalender åt honom som  han får öppna varje dag. Tyckte han skulle få öppna en lucka också så jag köpte en choklad kalender åt honom. Snällt tyckte jag ända tills jag kom på att han inte är särskilt förtjust i choklad! Han fick en till av farmor idag så nu får både Matte och jag starta dagen med en liten chokladbit...

I morgon ska jag in till Sandviken och köpa lite julblommor och stearin ljus. I går kväll när jag gjorde i ordning ljusstaken så vi skulle kunna ha en riktig förstaadventsfrukost  så hittade jag bara 3 stearin ljus. Tomt i lådan... Fick ta en liten stump från en annan ljusstake, men det gick ju det med...

Igår var vi på tomte smyg och Eddie träffade första "riktiga" tomten för i år. Han sa inte ett ord men lämnade fram sin teckning i alla fall! Mysigt var det! Synd bara att det regnade konstant dom 2 timmar som vi var ute. Dyngsura blev vi. Gick hem till Karlssons sen och värmde oss med glögg och grillad korv (som Magnus fick stå ute och grilla medans vi satt inne och drack glögg...)



Ovido - Quiz & Flashcards