Alla inlägg den 4 november 2007

Av Malin - 4 november 2007 21:49

Matte och Eddie har varit ute och fixat med lastmaskinen idag. Eddie somnade när dom var ute och körde och dunsade med huvudet mot rutan så Matte kom hem med honom... Sedan kom mina föräldrar hit och hälsade på lite och hade gott fika med sig!!

Har bara varit tillsammans och myst hela kvällen sen. Underbart! Käkade lasagne, badade barnen och sedan sov dom båda på 10 minuter! Sedan tittade vi på sporten och delade en påse bilar. Nu har jag duschat och ska lägga mig och lyssna på musik! Matte tittar på Mythbusters. Han ska jobba förmiddag hela veckan så det blir nog i säng tidigt i kväll!

Av Malin - 4 november 2007 13:26

Startade dagen med en långpromenad! Laddade upp ny musik i mp3 spelaren och såg fram mot en rask promenad med bra musik i öronen så man inte tänker på någonting! Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Efter 30 minuters promenad hade jag såna skavsår att jag nästan tänkte ringa efter Matte. AJ AJ AJ!! Men i stället snörade jag åt skorna så hårt jag bara kunde och pinade mig den timmen jag hade kvar att gå hem. Skönt att ha gjort en långpromenad i alla fall, men det lär ju dröja kanske en vecka innan blåsorna har läkt och jag kan ut och gå igen...

Ovido - Quiz & Flashcards