Alla inlägg under oktober 2007

Av Malin - 2 oktober 2007 12:45

Shoppingen igår gick inge vidare! Hittade inga skor åt Eddie så vi måste åka till Valbo nån dag nu. Inge kul!! Jag hittar massor som jag skulle vilja handla till mig, men det brukar vara så när man inte har pengar att shoppa loss för...

Idag har jag grejat lite här hemma och annars bara tagit det lugnt. Skönt! Vilmer somnade nu, så det får bli en promenad med hunden när han vaknar. Matte hämtar Eddie på dagis idag sen ska vi bara vara hemma och mysa tror jag. Man behöver dagar då man bara sitter hemma och umgås utan måsten!

Kanske åker och hälsar på nån om vi har tid efter att vi inte gjort nånting...

Av Malin - 1 oktober 2007 20:57
Av Malin - 1 oktober 2007 12:57

Nu ska jag gå med hunden, hämta Eddie på dagis, träffa Matte i Sandviken och sedan gå på stan! Hoppas att vi hittar slang till barnvagnen! Det känns inte så kul nu när jag ska ut med hunden också måste jag dra den tunga syskonvagnen fastän det bara är 1 unge i...

Måste skynda mig!

Av Malin - 1 oktober 2007 11:14

Eddie är på dagis och jag håller på och städar här hemma! Bara dammsugning och torka golven kvar att göra... Får vänta tills Vilmer somnat igen! Efter det ska vi nog gå en prommis innan vi ska hämta Eddie på dagis, sen bär det av till Sandviken! Ska köpa höstskor till Eddie, ny slang till barnvagnen (punktering igen...) och en bössa till Eddie. Dom ska ha "Älgjakt" på dagis på torsdag så då måste han ju ha nåt att panga med. Förra året lånade han Cornelias men den var lite för tung för honom...

Undrar vad jag ska hitta på och äta till lunch idag då? Jag tillagar aldrig nåt till bara mig, det är alldeles för tråkigt! Tar en matlåda om det finns nån i frysen annars blir det fil och frukt!

Nu måste jag vika tvätt, så det finns plats när nästa maskin är färdig! Det rullar på...

Skapa flashcards