Alla inlägg under oktober 2007

Av Malin - 17 oktober 2007 21:42

Skrev nyss ett helt inlägg som bara försvann när jag skulle spara det! Måste testa om det funkar nu.

Av Malin - 17 oktober 2007 19:59

Stackars mig... Jag har blivit förkyld!! Näsan rinner, huvudet dunkar också småretas det i halsen.I morse var jag jätte hängig sen har jag varit lite piggare på dagen men nu känner jag mig sjuuuk!! Jag vill inte vara sjuk nu! Har inte tid med det. Skickade Matte till affären för att handla så i morgon ska jag frossa i apelsiner!

Igår hade vi plikt på dagis sen åkte vi och hälsade på Sara och Emma och kikade in en snabbsväng hos mamma. Sen höll sig Eddie vaken hela vägen hem! Det var bra gjort tycker jag. Det är svårt att åka nånstans på kvällarna för han somnar lätt i bilen sen somnar han aldrig på kvällen,  men igår gick ju det bra!

Nu vaknade Vilmer så jag ska försöka ge honom lite mat

Av Malin - 15 oktober 2007 22:05

Idag gick vi hela familjen på en lång promenad på eftermiddagen! Vi var borta i över 1 timme (men vi gick inte så fort) Eddie vill ju gå själv emellanåt och då går det ganska sakta... Härligt väder var det!

Det var en jobbig promenad för vissa. Slutade så här...

Av Malin - 15 oktober 2007 18:58

Eddie har varit på dagis idag och i morgon har vi plikt! Kul!!

Matte och jag åt kåldolmar, sås och potatis till lunch... Det var ju inget jag kommer äta regelbundet, kanske 1 gång om året, men jag åt i alla fall.

Matte målade förvaringsgrejen som vi köpte till hallen och sen satte vi upp den. Det blev faktiskt bra och lådorna rymmde mer än jag trodde så det blir perfa...

Nu ska vi ta oss lite java... Eller en sån här vore inte dumt! Irish coffee en måndag...

Av Malin - 14 oktober 2007 20:50

Skulle jag vilja ha! Men brun eller svart???? Det är frågan...

Av Malin - 14 oktober 2007 20:21

Idag har vi varit i Hofors och firat min pappa som fyller år!! Fick go mat och fika! Jag fick även ärva lite kläder av lillasyster Sara! Det är perfekt det!!

I morse gick jag en rask promenad med hunden innan vi åkte, sen tänkte jag gå en sväng när vi kom hem också men när jag kommit ner på åkrarna så började han att halta... Det var bara att vända och gå hem igen. Han har ett litet märke på ena trampdynan som verkar ömma lite till och från. Beror nog på hur han trampar ner. Han får vila i veckan så ska nog det läka ihop!

Nu ska jag duscha sen slappa vid Tvn! Undrar om det är något att se idag?!?

I morgon är det tvätta som står högst upp på "Att göra" listan... Ligger lite efter eller rättare sagt tomt i byrålådorna och tvättkorgen svämmar över...

Av Malin - 13 oktober 2007 21:50

När Matte kom hem från skogen så stack vi direkt till endurospåret för att titta på KM. Matte har ju inte kört nå på länge så det blir inte så ofta vi tittar, men Eddie tycker ju att det är superkul! Eddie får heja på Jocke i stället!! Det var ganska kallt men jag tror att det bara var jag som frös... Direkt efter åkte vi till Sandviken och köpte pizza på Monroes! Mmmmm... Fast det har blivit lite för ofta på sistonde! Skärpning!!

Nu ska jag ta reda på oredan i köket sen blir det nog sova för Malin...

Bilder från när vi var på enduro...

Av Malin - 13 oktober 2007 13:39

Det innebär lördagsgodis!!! Synd jag inte köpte hem nån chokladkaka bara... Eddie bjöd mig på alla lakrits som var i hans Tom & Jerry påse!

Matte är ute och jagar i dag med. Kom hem och lade sig kl 6 i morse sen klev han upp kl 8. Entusiastiskt!! Jag vill också med ut i skogen!! Hoppas dom får skjuta nå snart och det vore ju bra om det var för hunden!

Skapa flashcards