Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Malin - 11 oktober 2007 21:36

Nåt snökaos har jag inte sett till, men det verkar ha kommit lite på sina håll. Men hur förvånade och överraskade kan man bli?!? Den första snön kommer ju varje år... Förr eller senare!

Matte har åkt för att jobba natt och jag tänker faktiskt gå och lägga mig. Har ju min bok att läsa! Luftslottet som sprängdes. Den går faktiskt lite segare än dom andra, men det kanske är för att jag är tröttare om kvällarna nu än jag nånsin varit. Håller på och vänjer kroppen vid att kliva upp före klockan sju men det går inte så bra...

Av Malin - 11 oktober 2007 08:09

Här kunde man igår kväll läsa att dom varnar för snöKAOS!! Upp till 15 centimeter kunde det komma... Kan det verkligen verkligen bli kaos av det?!?

Av Malin - 11 oktober 2007 08:04

Idag var vi uppe tidigt igen. Vilmer vaknade 6.10 men var på väg att somna om när Matte kom in i sovrummet och letade efter kläder. Då vaknade Eddie också sen var vi uppe! Matte ska sitta på pass idag och konstaterade att han kommer att frysa ihjäl! -4grader är man inte så van vid. Ozzy får vila idag. Vi går en långpromenad på förmiddagen så han får mjuka upp benen lite! Vilmer somnade om nu! Jag tycker ju förståss att det är bättre att sova liiiite längre på morgonen än att sova nu!!!

Skapa flashcards