Alla inlägg under september 2007

Av Malin - 15 september 2007 08:30

Idag var det grått väder... Dessutom jobbar Matte till klockan 18. Trist! Idag ska vi bara ta det lugnt tror jag. Ut och fixa lite innan vintern. Måste ta in allt som inte får frysa. Kanske redan är försent...

Igår åt Vilmer välling för första gången. I början lekte han bara med flaskan men efter en stund så åt han ordentligt. Han sög i sig 25 ml. sen fick vi hejda honom... Skönt att det är nånting han vill ha, gröten gillar han inte särskilt mycket...

Måste leta på en ny  presentations bild. Matte såg den igår "-Vad liten du ser ut!" Konstaterade att kortet trots allt är  4 år gammalt. Sen dess har jag ju både fött två barn och blivit fru...


Av Malin - 14 september 2007 21:34

Jag ska också försöka mig på att blogga... Igen! Kommer att skriva om lite allt möjligt, men mest kommer jag antagligen att skriva om mina barn...

Återkommer...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards