Alla inlägg under september 2007

Av Malin - 27 september 2007 15:50

Idag har jag bakat bullar på förmiddagen! Goda blev dom också!!

Av Malin - 26 september 2007 21:35

Inne eller ute spelar ingen roll... Jag skulle vilja ha dessa...


Av Malin - 26 september 2007 21:16

Det är sällan jag tittar på Tv om kvällarna och ännu mer sällan jag följer något program. Har trots det sett nästan alla avsnitt av Idol den här säsongen... Favoriten bland killarna http://www.tv4.se/idol/562932.html

och tjejerna http://www.tv4.se/idol/562928.html

Nu ska jag plocka lite här hemma och säga hej då till Matte när han åker till jobbet. Sista natten i natt!!! Det blir sängen tidigt i kväll!!!

Av Malin - 26 september 2007 16:09

Idag har Eddie varit ute för första gången på flera dagar. HAn bara grinade och gnällde och ville gå in igen... Det tar på hans lilla kropp att vara sjuk. Han har ingen ork alls.

Vilmer har lärt sig att åla och nu har han fått upp lite fart till och med. Slut på tiden då man kunde lägga honom på golvet, gå iväg en sväng och sedan hitta honom på samma ställe igen.

Har varit in till Sandviken idag. VArit till banken och sedan handlat mat. Råkade slinka in i en affär efter banken och hittade ett svart fat precis som jag har letat efter! Ska ha det stå på vardagsrumsbordet med en massa blockljus på... Mysigt i höstmörkter! Bild kommer när jag köpt ljus...

Av Malin - 25 september 2007 21:07

Har äntligen tagit mig ut på en löparrunda! Det var på tiden. Det är så härligt till och med fast det regnade! Tänk att jag tycker det är roligt att springa...  Gick lite tugnt i början men sen flöt det på bra! Måste hålla i nu så att det inte blir för långt mellan gångerna... Funderar på att anmäla mig till nåt lopp så att man har nåt att träna till. Annars är det lätt att man slappar till på vintern.

Av Malin - 25 september 2007 13:09

Eddie är piggare idag, men får vara hemma hela veckan från dagis. Det är lika bra det! Vilmer är fortfarande rosslig men jag hoppas att han slipper febern som Eddie haft!! Jag känner mig också lite hängig nu, men det beror nog på vädret och att Matte inte är hemma...

Ska försöka ta mig ut och springa ikväll! Det var alldeles för länge sedan! Synd att det blir mörkt så fort bara. Tycker inte om att springa när det är mörkt!

Nu måste jag passa på att springa ett varv med dammsugaren. Vilmer somnade precis!!

Av Malin - 24 september 2007 22:00

Nu är Matte på jobbet och jag ska gå och lägga mig. Det är så tråkigt att vara uppe ensam. Hoppas att barnen sover bra i natt för jag känner mig lite sliten och behöver sova!

Har cyklat en sväng med Ozzy idag men i morgon ska jag försöka gå en långpromenad eller till och med springa en sväng... Matte behöver ju också motion!!


Ovido - Quiz & Flashcards