Alla inlägg den 28 september 2007

Av Malin - 28 september 2007 22:52

Jag är inte den roligaste personen att umgås med i kväll... Har ätit godis så jag nästan vill kräkas också är jag såååå trött! Tror jag ska gå och lägga mig nu strax. Vilmer somnade redan vid sju så jag antar att det blir en tidig morgon i morgon med... Matte ska iväg och jobba i alla fall. Jag har tänkt att jag ska hinna med en morgon prommis innan frukost! Är skönt att få en stund för sig själv på morgonen!

Av Malin - 28 september 2007 13:33

Ikväll ska vi verkligen ha en mys kväll, hoppas jag... Matte är och jobbar och man vet aldrig vad han har tänkt göra när han kommer hem, men om jag får bestämma så!! Ska åka in till Sandviken och handla lite smågrejer (bla godis...) sen köper jag med pizza på vägen hem! Sen slappa hela kvällen i soffan och kolla på Tv. Är ju fredagsfinal i Idol och det lär man väll kolla på nu... Kanske öppnar en flaska vin när barnen somnat... Skulle inte sitta fel! Bara att ladda kylen med välling så Vilmer klarar sig över natten! Förra helgen blev det ett glas, så jag kanske kan dubbla det i kväll...


Av Malin - 28 september 2007 13:23

Vilken dag som hellst nu kan jag åka och hämta kläderna jag beställt

Jackan till Eddie och byxorna till Vilmer...

Av Malin - 28 september 2007 09:11

Åh vilket härligt höstväder! Klockan 7 i morse gick jag en promenad med hunden. Det kan inte bli en bättre start på dagen! Synd att jag inte hade kameran med mig! Eddie och Vilmer har inte varit på så bra humör sen jag kom hem i och för sig, men så är det i bland!

Måste köpa höstskor åt Eddie nån dag nu. Börjar bli kallt med träningsskor... Hoppas på att han ska kunna ha vinterkängorna från förra året, annars lär det bli nya såna också...

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards