Alla inlägg den 22 september 2007

Av Malin - 22 september 2007 22:32

Nån vänlig själ som kan förklara för en som inte kan nånting?!? Om jag vill länka till en sida genom att man trycker på ett ord i texten, hur gör man? Eller går det inte? Som om jag vill länka till www.smhi.se genom ordet väder . Det funkar ju inte...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Update... Det funkade ju visste... Jag lär mig!

Av Malin - 22 september 2007 09:20

I natt har det varit en tung natt! Klockan 23 vaknade Eddie och var jättevarm! Kollade febern och han hade 39,5 stackarn. Fick alvedon då men febern gick inte ner nå på hela natten. Gav alvedon en gång till efter 3 timmar utan resultat. Han frös så han skakade och yrade en massa. Han tyckte bl a. att vi skulle byta kanal på Tvn ( vi har ingen Tv i sovrummet) I morse frågade han var Tvn var som han hade tittat på... Han är lite piggare nu. Har inte lika hög feber men är jätte trött. Ligger och myser framför Tvn. Vilmer är ju också rosslig och har varit så ett tag. Hoppas att han slipper det Eddie har nu!

Idag åker mina föräldrar till Kreta... Liiite avis är man ju! Planet gick vid sju tror jag så dom är väll framme om ett tag!

Nu ska jag spana på lite kläder på www.nelly.se  Ska inte handla nå men kika, planera och drömma kan man ju...

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards